شوروم های تجاری
شوروم های تجاری (BUSINESS SHOWROOMS)
یکی از مؤثرترین روشهای یافتن خریدار خارجی برای صادرات محصولات به بازارهای بین المللی، حضور در هیأت های تجاری و نشستهای تجاری B2B و مذاکره رو در رو با تجار کشورهای بازار هدف است.
بهعنوان یک تولیدکننده یا شرکت بازرگانی، نباید هیچ فرصتی را برای یافتن مشتری خارجی بالقوه از دست دهیم. هرکجا و در هر زمان که هیأت تجاری اعزام یا پذیرش میشود، در هر سطحی، ارزش مشارکت و بهره مندی را دارد؛ چرا که در مقایسه با سایر روشهای یافتن خریدار خارجی همچون نمایشگاه، حضور میدانی در بازار هدف و... بسیار به صرفهتر و با صرف زمان کمتری امکان پذیر است.
توافقات تجاری، عمدتاً بر مبنای اعتماد شکل میگیرند و معمولاً در مذاکرات چهره به چهره درمحل شرکت، نمایشگاهها، هیأتهای تجاری و نشستهای تجاری رودر روی حضوری یا آنلاین، این اعتماد بیشتر بین تجار محقق میگردد.
از محاسن شوروم های تجاری اینست که کلیه فرآیندهای تحقیقات میدانی، یافتن تجار در کشور هدف و هماهنگیهای لازم جهت ملاقات با چندین تاجر را با هزینه ناچیز در یک یا دو روز فراهم میآورند. در ملاقات های تجاری آنلاین سعی کرده ایم در یک حوزه فعالیت خاص، تجاری که قصد تامین محصول دارند را طی سفرهای متعدد شناسایی و اطلاعات آنها را در اختیار شرکت های تولید کننده ایرانی آن محصولات قرار دهیم.
مزایای شوروم های تجاری B2B :
- ایجاد ارتباط رودررو بین طرفین معامله
- ارائه نمونه محصول در حین مذاکره
- ایجاد اعتماد بیشتر و ارتباط صمیمی و دوستانه بین تجار
- مذاکره با تعداد زیادی از تجار در یک یا چند روز
- هزینه ناچیز در مقایسه با روشهای دیگر یافتن مشتری
ویژگیهای یک شوروم تجاری B2B موثر و موفق:
- برگزار کننده فروم تجاری بهصورت میدانی، تجار واقعی را در کشور هدف شناسایی کرده باشد و اطلاعات کامل از حوزه فعالیت، حجم فعالیت و نیازهای کالایی تجار را در دست داشته باشد.
- حوزه تخصصی فروم تجاری مشخص باشد و در حوزه محصولات شرکتهای تولیدی و بازرگانی ایران تاجر از کشور هدف حضور داشته باشند.
- برنامهریزی برگزاری فروم تجاری طوری باشد که کلیه تجار خارجی حاضر در فروم تجاری به شرکتهای ایرانی معرفی شوند تا شرکتهای ایرانی متناسب با حوزه فعالیت خود تجار طرف مذاکره خود را شناسایی کنند.
- میزهای مذاکره بهصورت تخصصی به شرکت کنندگان معرفی شود تا شرکت کنندگان امکان مذاکره با همه تجار مد نظر خود را داشته باشند.
- شرکتهای تولیدی و بازرگانی ایران حتما با نمونه محصول و بروشور در فروم تجاری حضور داشته باشند.
- استفاده از فرصتهای ویژه فرومهای تجاری از جمله، تبلیغات در فضای برگزاری فروم تجاری، داشتن غرفه در show room جانبی، داشتن سخنرانی، پخش تیزر و... امکانات بیشتری برای شرکتهای ایرانی جهت معرفی خود فراهم می نماید.
فروم های تجاری پیش رو
فروم های تجاری پیش رو
شوروم های تجاری پیش رو
اعلام خواهد شد...
شوروم های تجاری برگزار شده
سومین شوروم تجاری ایران در عراق- بغداد 17 لغایت 20 مهر ماه 1402
جهت کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید
"دومین شوروم و نشست تجاری B۲B ایران و افغانستان"، با هدف توسعه روابط تجاری دو کشور، توسط"مؤسسه تسهیلگران تجارت فکرفردا" و با همکاری "اتاق مشترک بازرگانی ایران و افغانستان"، "اتاق تجارت و سرمایهگذاری هرات" و "سازمان توسعه تجارت ایران" در تاریخ ۱۷ و ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ در محل هتل المپیک تهران با حضور۷۰ نفر از تجار تراز اول افغانستان و۷۰ نفر از مدیران شرکتهای تولیدی و بازرگانی ایران در حوزههای FMCG (موادغذایی، شوینده و بهداشتی، پلاستیک و یکبارمصرف، خانهداری، چاپ و بستهبندی)، مصالح و لوازم ساختمانی، دارو و تجهیزات پزشکی، نفت و گاز و پتروشیمی، معدن و صنایع معدنی، لوازم خانگی، لوازم و نهاده های کشاورزی، برگزارشد.
برای تماشای ویدیو کلیپ این نشست بزرگ تجاری روی ویدیوی زیر کلیک کنید
اعزام هیأت تجاری به اربیل عراق و برگزاری دومین نشست تجاری B۲B ایران و عراق مورخ 29 و 30 دی ماه 1400 در در اربیل عراق
تخصصی مواد غذایی، کالاهای سوپرمارکتی، شوینده و بهداشتی، پلاستیک و یکبار مصرف، چاپ و بسته بندی
برای تماشای ویدیو کلیپ این نشست تجاری روی ویدیوی زیر کلیک کنید
اولین نشست تجاری ایران و افغانستان- تهران- 17 و 18 شهریور 1399
نمایش ویدیو کلیپ این رویداد
....................................................................................................
اولین نشست تجاری ایران و عراق- تهران-11 و 12 آذر ماه 1398
نمایش ویدیو کلیپ این فروم
تصاویر فروم
کلمات کلیدی: مؤسسه تسهیلگران تجارت فکر فردا- اصغر عباسپور- صادرات- صادرات به عراق- صادرات به افغانستان- تجارت با عراق- صادرات کالا- صادرات کالاها و خدمات ایران به کشورهای همسایه- صادرات خدمات- صادرات مواد غذایی- صادرات خدمات فنی و مهندسی- صادرات فرش- صادرات کنسرو جات- نمایشگاه بین المللی- نمایشگاه های عراق- نمایشگاه های خارجی- اتاق بازرگانی- اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق- اتاق های مشترک- اتاق مشترک بازرگانی ایران و افغانستان- بازاریابی خارجی- بازاریابی بین المللی- مشتری خارجی- مشتری عراقی- مشتری افغان- اتاق مشترک بازرگانی ایران و سوریه- صادرات خرما- صادرات پلاستیک- بازاریابی صادراتی- اصول بازاریابی- مدیریت صادرات- آموزش صادرات- آموزش تجارت- اعزام هیأت تجاری- پذیرش هیأت تجاری- فروم تجاری B2B- دایرکتوری- دایرکتوری تولیدکنندگان و صادرکنندگان ایران- بانک اطلاعات تجار عراق- بانک اطلاعات تجار افغانستان- بانک اطلاعات تجار سوریه- لیست تجار عراقی- لیست تجار سوریه- لیست تجار افغانستان- اطلاعات تجار خارجی-تجار عراق- یلوپیج تجار عراق- یلوپیج تجار افغانستان- لیست تجار عراق- لیست تجار افغانستان- صادرات به عراق- صادرات به افغانستان- تجارت با عراق- تجارت با افغانستان- صادارت- صادرات به عراق- صادرات به افغانستان- لیست تجار و بازرگانان- تجارت با کشورهای همسایه- پیدا کردن تجار خارجی- تجارت بین الملل