لیست تجار عراق و افغانستان
هدف ما تسهیل صادرات شما و کاهش هزینه های چند ده هزار دلاری در مشتری یابی صادراتی شماست.
مؤسسه تسهیلگران تجارت فکرفردا با سال ها حضور میدانی در عراق و افغانستان و ارتباطات قوی و گسترده، تجار، واردکنندگان عمده، شرکت های پخش، و حتی صنایع ، کارخانجات و پیمانکاران چه در بخش خصوصی و چه دولتی را در این دو کشور شناسایی نموده و با آنها ارتباط مستقیم دارد و همواره در حال شناسایی، به روز رسانی و افزایش این لیست می باشد.
کارشناسان خبره ما در این مؤسسه، پس از کسب اطلاع از محصولات و مزیتهای شما، با تعداد لازم از تجار، شرکت های پخش و واردکنندگان عمده محصولات شما در هر کشور رایزنی میکنند و با تجاری که دقیقا محصول شما مورد درخواست آنهاست و علاقهمند به مذاکره با شما می باشند، قرار جلسه اختصاصی آنلاین یا حضوری تنظیم میکنند؛ شما یک به یک با تجار ملاقات و مذاکره خواهید داشت. تجربه ما در این ملاقاتها نشانمیدهد، اگر مزیتها، قیمت و کیفیت محصول شما و همچنین ارزش پیشنهادی و استراتژیهای شما، متناسب با سلیقه مصرف، نیاز بازار و تجار باشد، در اولین ملاقاتها میتوانید به توافق و قرارداد برسید.
با بهرهمندی از این خدمت منحصر به فرد و بسیار مقرون به صرفه، پیش از صرف هزینههای چند دههزار دلاری برای بازاریابی صادراتی و نمایشگاههای بینالمللی، بهراحتی طرفهای تجاری واقعی خود را پیدا خواهید کرد.
تضمین ما: پیش از سفر میدانی، ابتدا در ملاقات آنلاین شرکت میکنید و درصورت رضایت، جبران خدمات میکنید.
پس چنانچه قصد صادرات به عراق و افغانستان را دارید حتما از ارتباطات گسترده این موسسه استفاده نمایید و پیش از هر اقدامی، از دانش تحقیقات بازار، مشاوره و راهنمایی و تجار شناسایی شده توسط این مجموعه بهره مند شوید تا از هر گونه خطا و هزینه های اضافی جلوگیری نمایید.
سود شما از خدمات ما :
تجربه 10 ساله و شناخت و ارتباطات ما در عراق و افغانستان، تعداد سفرها و هزینههای بازاریابی صادراتی شما را 80 درصد کاهش میدهد
ما در تمامی مراحل زیر، مشاور و همراه شما جهت مدیریت صادرات شما خواهیم بود.
1. هم اندیشی و تدوین ارزش پیشنهادی، برنامهها و استراتژیهای اولیه برای بازار کشورهای هدف
2. تحقیقات بازار و مشترییابی
3. مذاکره با تجار
4. اعتمادسازی و اعتبارسنجی تجار
5. تنظیم تفاهمنامه و قرارداد با تجار
6. پیگیری فروش، اسناد و تشریفات بازرگانی، تسویه مالی، رفع تعهد ارزی
7. رصد بازار، پروموشن، تبلیغات و توسعه بازار.