فروم های تجاری

فروم های تجاری پیش رو و برگزار شده را در ادامه همین مطلب مشاهده فرمایید

 

یکی از مؤثر‌ترین روش‌های یافتن خریدار خارجی برای صادرات محصولات به بازارهای بین المللی، حضور در هیأت های تجاری و نشست‌های تجاری B2B و مذاکره رو در رو با تجار کشورهای بازار هدف است.

به‌عنوان یک تولیدکننده یا شرکت بازرگانی، نباید هیچ فرصتی را برای یافتن مشتری خارجی بالقوه از دست دهیم. هرکجا و در هر زمان که هیأت تجاری اعزام یا پذیرش می‌شود، در هر سطحی، ارزش مشارکت و بهره مندی را دارد؛ چرا که در مقایسه با سایر روش‌های یافتن خریدار خارجی همچون نمایشگاه، حضور میدانی در بازار هدف و... بسیار به صرفه‌تر و با صرف زمان کمتری امکان پذیر است.

توافقات تجاری، عمدتاً بر مبنای اعتماد شکل می‌گیرند و معمولاً در مذاکرات چهره به چهره درمحل شرکت، نمایشگاه‌ها، هیأت‌های تجاری و نشست‌های تجاری، این اعتماد بیشتر بین تجار محقق می‌گردد.

از محاسن فروم های تجاری اینست که کلیه فرآیندهای تحقیقات میدانی، یافتن تجار در کشور هدف و هماهنگی‌های لازم جهت ملاقات با چندین تاجر را با هزینه ناچیز در یک یا دو روز فراهم می‌آورند.

مزایای فروم های تجاری B2B:

  • ایجاد ارتباط رودررو بین طرفین معامله
  • ارائه نمونه محصول در حین مذاکره
  • ایجاد اعتماد بیشتر و ارتباط صمیمی و دوستانه بین تجار
  • مذاکره با تعداد زیادی از تجار در یک یا چند روز
  • هزینه ناچیز در مقایسه با روش‌های دیگر یافتن مشتری

ویژگی‌های یک فروم‌ تجاری B2B موثر و موفق:

  1. برگزار کننده فروم تجاری به‌صورت میدانی، تجار واقعی را در کشور هدف شناسایی کرده باشد و اطلاعات کامل از حوزه فعالیت، حجم فعالیت و نیازهای کالایی تجار را در دست داشته باشد.
  2. حوزه تخصصی فروم تجاری مشخص باشد و در حوزه محصولات شرکت‌های تولیدی و بازرگانی ایران تاجر از کشور هدف حضور داشته باشند.
  3. برنامه‌ریزی برگزاری فروم تجاری طوری باشد که کلیه تجار خارجی حاضر در فروم تجاری به شرکت‌های ایرانی معرفی شوند تا شرکت‌های ایرانی متناسب با حوزه فعالیت خود تجار طرف مذاکره خود را شناسایی کنند.
  4. میزهای مذاکره به‌صورت تخصصی به شرکت کنندگان معرفی شود تا شرکت کنندگان امکان مذاکره با همه تجار مد نظر خود را داشته باشند.
  5. شرکت‌های تولیدی و بازرگانی ایران حتما با نمونه محصول و بروشور در فروم تجاری حضور داشته باشند.
  6. استفاده از فرصت‌های ویژه فروم‌های تجاری از جمله، تبلیغات در فضای برگزاری فروم تجاری، داشتن غرفه در show room جانبی، داشتن سخنرانی، پخش تیزر و... امکانات بیشتری برای شرکتهای ایرانی جهت معرفی خود فراهم می نماید.

 

 

 فروم های تجاری پیش رو 

 

 

 آخرین مهلت ثبت نام در این فروم و نمایشگاه تجاری چهارشنبه 29 اردیبهشت 1400 می باشد

 

 

 

فروم های تجاری برگزار شده

 

 

 

 

 

....................................................................................................

 

 

 

نمایش ویدیو کلیپ این فروم

 

تصاویر فروم

 

 

 

 

ساعات کار

  • شنبه - چهارشنبه: 09:00 - 17:00
  • پنجشنبه: 09:00 - 12:30

ارتباط با ما

  • تهران، خیابان ستارخان، نبش خیابان مهران آفرند، پلاک 74، طبقه دوم، واحد 3
  • تلفن:02166563118-02166563164
  • فکس: 02166420727
  • واتس اپ: 09037977079
  • ایمیل: info@fftf.ir
Top